Nu ska jag blogga, för det var visst ett tag sen sist

Mina dagar ser för tillfället ut följande:
* Åker till jobbet antingen 6 eller 6.30
* Skriver 1-1,5 h på mitt examensarbete
* Jobbar 8-minst 17, hemma nån gång mellan 6-7
* Har jag tur har jag hunnit träna lite på lunchen annars åker jag och tränar om ork och energi finns
* Kommer hem och lagar mat, äter middag, duschar och hoppar i säng.
* Startar jag datorn skriver jag på mitt examensarbete
* Torsdagar ser jag på revenge
* Och hoppar i säng senast 22

Ja de finns inte mycket tid över för att blogga, eller skypa med Sandra, eller bara va. Stressen ökar för varje dag.

Nästa vecka är det massor av jobb då vi är inne i vår högsäsong med årsbokslut, deklarationer till en förbannelse, utöver det så har vi det vanliga löpande, månadsrapporter, kvartalsmoms och vanliga momsar. Och så har jag två veckor på mig att färdigställa och skicka in mitt examensarbete. Denna helgen är vi iväg med M's jobb och nästa helg är det Göteborgsvarvet. Men jag gnäller inte, det är lärorikt att ha många bollar i luften och jobba under press.


Men om jag ska nämna nåt om träningen så går den okej. Sen Åre har jag inte riktigt kommit igång då jag fick lite problem med knäna. Och i söndags gjorde jag en frivolt på dipsställningen och slog i hals, käke och axel. Men nu är jag igång igen, och så fort vi passerar den 22 maj så ska jag ta tag i livet på riktigt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback