Tidig kväll och en utvilad Madde

Fredagskvällar är den absolut sämsta kvällen på veckan för min del. Jag är och har alltid varit väldigt trött och ganska orkeslös. Så när klockan slog 21 igår jublade jag och sprang raka vägen in i säng. Och somnade som en klubbad säl rätt så kvickt. Och vaknade 6.21. Utvilad, pigg, med massor av ny energi och ett stort brett leende.
Upp på allt så har vi ett underbart vårväder idag också. Solen glimtar mellan hustopparna och jag valar och kvalar om jag ska bege mig ut på en morgonpromenad eller en eftermiddagspromenad med sällskap.

Jag önskar alla en härlig dag! Ut och njut i solen =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta du en eftermiddagspromenad med sällskap, låter Mycket trevligare

2012-03-03 @ 07:40:08
Postat av: Sandra

Vårpromenader får man inte för mycket av - gör båda! :)

2012-03-03 @ 09:45:09
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback