Ny vecka

Och nytt träningschema. Eller ja, har iaf skrivit ner på papper vad det är jag vill göra de dagar jag ska gymma. För att bli lite mer tidseffektiv på gymmet och inte få sån beslutsångest eller tappa motivationen när jag väl är där.

Efter lördagens löpning, fy tusan vilken träningsvärk jag haft i benen. Puuuh. Men det va de värt.

Och denna veckan hoppas jag på att kunna träna med Anny lite. SKönt att köra med någon som kan och som kan tipsa på vägen. Och skälla på mig för att jag inte andas=)


Annars ser veckan ganska lugn och behaglig ut. Nästsista veckan på praktiken, snyft. Ett kort ex-jobb-möte på skolan och 2 veckor kvar till Åre.


Och just det, idag fyller farmor år. Grattis farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback