Lycka är

Att somna med ett leende och vakna med ett större!

Jag är inne i ett väldigt trevligt flow nu, där medgångar avlöser varandra och motgångarna betydligt färre. Det känns helt underbart att kunna säga att det positiva är så mycket bättre så jag bara kan skaka av det mindre bra och bara skita i vilket. Det känns bra att med handen på hjärtat säga att jag mår genombra innifrån och ut.
Jag känner mig så lycklig och som en helt ny människa, en människa som är mycket gladare och som allt mer sällan gråter.

Träningen går som en dans, jag känner verkligen att jag tog rätt beslut i att ta den hårda vägen. För det jag har uppnått nu är något som gör mig väldigt stolt. Jag kanske inte är genomvältränad än, men jag har en välmående kropp och ett piggare huvud.
Vikten är under kontroll och jag är nöjd med det jag gjort.

Igår, 11 veckor in i den 12 veckors långa praktiken ringde chefen på jobbet och erbjöd mig en tjänst hos dom. Jag funderade väl ungefär 15 sekunder innan jag gladeligen tackade ja. Tjänsten jag blivit tilldelad är en perfekt start för mig, jag får börja mer i botten för att kunna jobba mig upp i toppen. Och det är precis så jag vill ha de. Framgångar och karriär är något man ska förtjäna. Och viktigaste av allt, jag VET att jag kommer gå upp varje morgon för att komma till ett jobb som gör mig glad och en arbetsplats jag mår bra på. Och hela kontoret, ja det är som en andra familj och jag känner mig hemma där,- det är värt så mycket mer än något annat.

Jag har dessutom en helt underbar familj, sambo och vänner. Som alltid finns vid min sida och stöttar.


kort och gott, jag skulle ALDRIG NÅGONSIN byta min tillvaro mot något annat i hela världen just nu. För det jag har nu, det går inte att köpas för pengar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du min lilla skatt, är verkligen värd all lycka i världen, älskar dig

2012-03-25 @ 00:14:30
Postat av: evelina

Grattis till jobbet :D vad roligt att läsa att det går bra för dig... Det är du värd efter de motgångar du hade innan!

2012-03-25 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback