Vad har hänt sedan sist?


Det har blivit vår och jag har hunnit njuta av en strawberry daiquiri på underbara fridays i kungsan


Träningen har fortsatt och målen är i princip nådda


Jag har fått en kvalificerad yrkeshögskoleexamen och blivit färdig redovisningskonsult....


... Och blivit extremt nöjd med min kropp


...Och dessutom kommit på att detta faktiskt är den bästa tänkbara starten på dagen

Ja och sen så har jag börjat jobba på riktigt på forna praktikplatsen och trivs så sjukt bra där, har en underbar chef och härliga kollegor, och lyckan att få åka till New York i höst.
Jag är anmäld till Midnattsloppet i Augusti och jobbar på mil-formen, är upp i 7,5 km som längst.
Jag har blivit så vuxen att jag ansökt om min första riktiga semester, som förresten har börjat nu och som sträcker sig tills nästa måndag. Jag har blivit lite smått besatt av delicatobollar, fast de börjar lägga sig nu. Har nog ätit tre för många. Jag är allmänt lycklig och välmående, äntligen kan jag pusta ut igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback