Who run the world?! Girls Girls!

Sen jag började träna i denna takten som jag gör nu har jag tänkt att jag borde köpa nya skor. Jag är väldigt plattfotad vilket resulterar i att mina skor väldigt fort pressas ut och mer eller mindre förstörs. Så egentligern och om jag hade ekonomi till det så skulle jag behöva byta ut mina skor mer än 1 gång varje år. Idag iaf tog jag tag i de där tankarna och investera i nya skor, ett par som faktiskt kändes väldigt bra. Och är väldigt snygga



Va dom bra? Dom va faktiskt bra. Lätta, behändiga, rörliga, luftiga med bra dämpning och ändå ganska så stabila. Passar perfekt på de pass jag kör.



När jag kände in skorna precis innan passet bestämde jag mig för att göra mitt livs crosspass. Lyckades jag? Minst sagt! Något har hänt, helt plötsligt kan jag göra armhävningar med väldigt bra teknik! Det är lätt att bara "göra" armhävningar, men med rätt teknik som många inte kan så är det helt plötsligt inte så lätt. Men idag då satt dom som en smäck, och jag orkade i princip köra hela tiden ut, med sekunderlång paus. O nu snackar vi 3x1min + 8x20 sek. Det tär ganska hårt på kroppen, men jag bet ihop. Vilket fokus jag har hittat. När jag är på SATS kommer jag till en annan värld, där det enda som existerar är jag, bara jag. Ganska häftigt. Dagens pass blev riktigt bra, återigen måste jag hylla Sanne som är så grymt peppande. Utan henne vore jag fortfarande ganska liten på jorden!

Kan nu även tillägga att måndagar också får mig att bli en ny människa, en väldigt glad och tillfredsställd sådan =)

Who run the world?! Girls, Girls =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback