Våga utmana dig själv

Detta året handlar ju om att våga, våga prova, våga göra. Nu handlar det om att våga utmana mig själv.
Jag har hitta en sak på gymmet som jag har gett mig tusan på att jag ska klara och så ofta jag kan ska jag testa att göra detta tills den dagen jag klarar av det. Blir ni nyfikna på va de är? Här kommer en bild.



Där uppe ska jag hänga och dra mig uppåt. Jag ska klara det, jag vet att jag kan. Inte just nu men snart.
Sätter inte upp någon direkt deadline för när jag vill klara det men jag hoppas på det inom en snar framtid. Den dagen jag klarar av det, den dagen ska jag visa hur duktig jag är =)

Så alla ni där ute, våga utmana er själva, våga testa nya gränser! Jag lovar er, det sporrar en lite extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback