Spinning, gym och trasig mobil

Ja vad ska jag säga om dagens träning? Hmm.. Mattias nya spinningupplägg va inte nån favorit hos mig, mest för att jag är så dålig på tempointervaller som detta passet går ut på. Något jag absolut måste träna mer på, så ska väl vara tacksam för att jag nu får chansen att faktiskt bli bättre på de. Men idag va de segt. Kanske för jag gick 2,5 km innan passet. Eller för att jag haft lite problem med ett ömmande ben. Jag vet inte riktigt men nästa vecka, då jäklar i de.

Gymmet sen efteråt kändes betydligt bättre. Pressade bröstmusklerna och öka vikten från 25 till 30 kg. FÖrbaskat tungt men jag klarade de. Testade några på 35 kg, men de vart lite för tugnt idag. Nästa vecka testar jag igen. Magen blir starkare och starkare för varje gång, vilket är jätteskönt. Men dagens prestation va ändå tricepsövningen. 73 kg säger jag bara. 73 kg!!

Tyvär så har kameran i mobilen kraschat, vilket betyder att det kommer bli en del inlägg enbart med text. Hoppas ni inte blir alltför ledsna för de. Lovar att slänga upp ett par för/efterbilder till. Snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback