Det tar sig




Det är ju inte några skrämmande stora muskler jag fått, men det börjar kännas bra iaf!

Idag innan spinningen körde jag lite uppvärmning i gymmet. Bla burpees och biceps. Biceps med 9 kg hantlar. Tror aldrig jag haft så hög belastning och det kändes kan ni tro.

Spinningen gick som vanligt bra, kanske rent av va så att de va ett av de bästa passen nånsin, tror nog baskemej de. Och gymmet efteråt va grymt. Kan meddela att jag nu kan ta 30 kg på bröst och närmre 70 på tricepsen. Och som vanligt körde vi lite boxning. Va jag en ninjaMadde häromdan va jag en ultraninja idag. Shiiit vilka höga sparkar jag fick till!!
Summa av kardemumma så gick dagens träning väldigt bra och va ett mycket positivt formbesked.
Nu ser jag fram emot nästa vecka, en nya vecka fylld med utmaningar och skoj.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så klart du gör, vi kommer ju och det är ju en utmaning i sig! Längtar tills vi ses

2012-02-13 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback