Dålig sömn och många hjärnspöken

Jag va så glad under hela dagen igår och kände mig så där löjligt bra. Tills kvällen. Det bara vände tvärt. Jag blev inte direkt sur eller arg inte heller ledsen men började grubbla alldeles för mycket. På saker som inte kan påverkas nu utan som är knutna till framtiden. Så som boende, jobb, barn, familj, äktenskap. Men ni vet, massor av sånna där viktiga saker. Tankarna riktades även mot skolan, praktiken, examensarbetet och själva examen. Och så våra familjesituationer, men det är inget jag tänker nämna mer om här. Jisses så mycket jag tänkte igår, inte undra på att jag inte kunde somna.

En shake fylld med rosenrot och grönt te, sen ska jag nog vara på banan igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kunde du sagt tidigare, för jag kunde inte heller sova

2012-02-15 @ 07:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback