De är tuffa tider, för en del..

För mig är de de. 1 v 6 dagar kvar till den fruktade tentan i bokslut. Jag har nog aldrig pluggat så mycket inför något som inför denna. Är jag inte i skolan eller sover sitter jag med 4 böcker+ 2 anteckningsböcker, och läser, räknar, vänder, vrider, blir förbannad, får upp ett ljus, tappar hoppet, hittar tron. Ungefär så ser min vakna tid ut. Tidigare idag läste jag igenom alla kapitel i den tjocka boken, följt av ett par uppgifter. 10 snarare. Dom gick hur bra som helst. Sen gjorde jag duggan vi hade i höstas. Katastrof. Vet inte vilken taktik jag ska satsa på resten av tiden. Råplugga på de jag kan så de verkligen sitter klockrent? Eller lite på alla delar så jag kan allt någorlunda?

Fast igår mitt i pluggandet unnade jag mig en paus. A big one. Mattias bjöd ut mig på 18månaders midda.. På underbara Stockholms fisk. Sjukt god mat, gott vin o en fantastisk sambo!!

Får se när jag hinner blogga igen, kanske på onsda/torsda när jag ligger hemma efter knäoperation 4..

Ha en trevlig kväll! Och rösta på TEAM KRISTIANSTAD i körslaget på lördagar fram över =)


//M


Kommentarer
Postat av: E

Hej,

vad jag förstår läser du till redovisningskonsult på fei? Vill fråga dig hur kunskapsprovet ser ut? Är det mycket uppgifter och hur svårt-lätt är det?



Tack!

2011-05-13 @ 22:44:18
Postat av: Madde

Hej,



ber om ursäkt för mitt sena svar. Kunskapsprovet som du säkert redan gjort vid de här laget va ganska så lätt. Tyvär matchar de inte riktigt va som kommer sen i undervisningen.



hoppas de gick bra för dig E =)

2011-06-14 @ 11:36:03
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback