Återigen paus

Va är de me dessa pauser Madeleine?? Blir inte klok på de alls. Trodde de skulle bli bättre me en surfmobil som jag kunde blogga ifrån men de går visst inte?!

Hur som haver så har de hänt saker, inte jättemycke men lite grann.

Praktiken är avslutad och skolan har börjat. Mycke blandade känslor, hade gärna stannat på Studentum länge till!
Jag åkte till Skåne förra helgen, hälsa på nära o kära. Höjdpunkten va ändå att få träffa Elinus och deras underbara Moa. Och Martin förståss, med världens coolaste bil=)
Sötaste mormor följde med mig upp till Sthlm så jag slapp vara ensam när Mattias for till USA. Där han hade de kanon, men borta bra, hemma bäst så nu är han tillbaka på plats=)

Sen skulle jag kunna nämna hundra saker till men de låter jag bli. Måste upp o slänga på mig min kjol, tröja, kavaj och stövlar. Sen beger jag mig till Studentum för att färdigställa månadsavstämningarna som inte hanns med förra veckan!!


Ha en bra dag!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback