Soliga söndag

Och den har spenderats på SATS i Sundbyberg. Först 1 timme styrketräning i gymet följt av 55 min puls-spinning. Känner mig sjukt bra och förvånadsvärt fortfarande stark i kroppen. De får nog bli ett kort pass på WII Fit, mest för att mjuka upp kroppen lite till =)

Förövrigt har vi haft en ganska lugn helg. Igår begav vi oss till Fredells för att kolla på färger till hallen samt nya skjutdörrsgarderober. Färgerna har vi bestämt o jag tror de kommer bli grymt häftigt!! Efter de åkte vi och köpte ett sidebord/byrå till vardagsrummet. En ny bra avlastningsyta för papper osv. Och så fick vi en konstig ide för oss. Rensning i förrådet i källarn. Pust säger jag bara, men bra blev de och nu har vi ett helt dansgolv där nere=)




Vår nya byrå. Visst va den fin?=)


//M


Kommentarer
Postat av: mamma

det blev jättebra, se till bara så pappren kommer i lådorna och inte ovanpå

2011-01-31 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback