En nästan helt vanlig torsdag!!

Förutom att de då är söndag. Vilket har betytt ledighet tillsammans med Mattias. Vilket i sin tur betytt mycke Mario, en del WII fit och väldigt lite saker som vi borde gjort. Typ städat, diskat, lagat mat, tvättat. Tur de kommer en helg också för de=)

Iaf så åkte vi in till filmstaden Sergel idag och såg tredje filmen av Narnia. Prins Caspian och skeppet gryningen. Fy fasiken va dom filmerna är bra. Och så himla fint gjorda. I loooove it!!!!! Nu ska jag ge mig på böckerna. Så fort jag har tid. Dock inte ikväll. För ska jag inte börja på vår fotovägg ska jag nog spela lite Mario till. Fast de jag mest av allt skulle behöva göra är att plugga lite bokslut. Eller åtminstonde titta lite på de. Om jag orkar.


Fast kanske en gnutta Mario först ändå, jo men jag tror nog de =)


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

BOKSLUT FÖRST sen Mario

2011-01-07 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback