Dag före helgdag..

Innebär halvdag för många. Så även för oss. Eller halvdag och halvdag, vi fick gå hem kl 15. Dagen har gått så himla fort och hann knappt börja innan jag skulle sluta. De är väl så de är=)

Imorn är de söndag, mitt i veckan. Då blir de bio, Narnia. Som Mattias har väntat på att få se den. Sen ska vi nog börja pilla lite på vår foto-vägg, kommer nog bli skitfint, hoppas jag=)

O till helgen ska jag träffa Anna, ser så mycke fram emot de. Och hon skulle ta sin lilla flicka me sig, äntligen får jag träffa lilla loppan som hon berättat så mycke om!!

I övrigt är de ganska lugnt fast ändå hela tiden väldigt mycke som händer, därav bloggtorkan. Många saker tar massa energi och på kvällarna när jag har tid att blogga är jag trött och ganska orkeslös. Sorry=/

Ganska meningslöst inlägg, men måste ju börja någonstans, eller hur?=)

Trevlig kväll alla!!


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

behöver inte blogga varje dag, men nån gång i veckan vore trevligt.ganska roligt att läsa, det tycker mormor och morfar med

2011-01-06 @ 07:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback