98% av max

Känner mig ganska så nöjd med det! Om ni inte förstår så är de pulsen jag menar. Pulsen under dagens och veckans sista träningspass. CyklingPuls, hos min favorit-instruktör för att vara lite mer exakt=)
Fy fasiken va jag körde hårt, när den sista sekunden innan nedvarvningen va slagen hade jag noll krafter kvar i benen, hade någon sagt till mig att ta ett sista tramptag hade de inte gått. Men jag är så stolt över mig själv. Och eftersom man kör med pulsband på dessa klasser är de intressant och följa hur man ligger till. Slutminuten låg jag på 97, när jag kom upp till 98 återstod bara ett 10-tal sekunder. DÅ börja de sticka och smärta i kroppen. De va grymt tufft, men ack så skönt de kändes efteråt=)

Resten av kvällen ska spenderas i soffan med en smoothie ihop med solsidan=)


//M

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken är din favoritinstruktör?

2011-02-09 @ 16:29:22
Postat av: Madde

mattias jue=)

2011-02-09 @ 17:51:39
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback