Årets julklappsutdelningar och födelsedag

En jul som detta år gick i träningens tecken. Och just den frasen innehöll alla Mattias rim till mig. Men de passa ju alldeles utmärkt till mig som numer har SATS lite som mitt fjärde hem.
Julafton spenderades som sagt i Vänersborg med familjen Backelin och svärmor. Dagarna gick i ett. En sjövild snart 4 år gammal liten Alex vägrade sitta still några längre stunder. Så vi började julaftonsmorgon med en promenad i solen. Kändes mer som påsk än som jul. Kom in, byggde kojor, lekte krig, läste sagor, lekte mer krig, kurragömma, ja vi gjorde nog allt man kan göra. Och båda somnade gott sen. Juldagen fortsatte i de tempot och samma lekar plus en runda i skogen. Och sen så kom svärfar när svärmor åkt hem. Lite mer julklappsutdelning och julmat. De va fullt ös tills vi stupade i sängen.

Sen kom ju annandagen. Min dag. Årets höjdpunkt. Är det fortfarande årets höjdpunkt? Nja, kanske inte. Ger det en chans till.

Här är ett urval på allt fint tomten och födelsedagsfeén kom med


Finfina boxhandskar av Mattias, nu blir jag farlig Josefine =)


Presentkort som sponsrade dessa mitsar. Och Mattias han tror jag ska
ha de på boxen, men pffft dom får han hålla hemma så jag kan träna hemma också=)


Äntligen spinningskor!!!


Och spinningbyxor så jag slipper få ont i rumpan


Och nödvändigheter efter hårda träningspass


Men finast av allt va denna lilla björn jag fick av Julia


Och detta superfina armband från Sofia

Jag fick ävem temuggar och tepåsar, en digital fotoram, en supervåg som mäter kroppsvätska och fett, salt&pepparkvarn, tvättmedel, stektermometer, pengar, stekgärn, och ett par saker till.
Kan inte annat än va nöjd med vad jag har fått, nu är de dags o se fram emot nästa års jul/födelsedag! Först kanske se fram emot ett gott avslut och ett bra 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback