Tack!!

Jessica för hjälpen med de nya utseendet! Känns väldigt bra! =)

Med den nya headern kommer de bli förändringar här. Det kommer komma kategorier, Glädje, Träning och vardag. Kanske slänger in någon tips också. Har inte helt bestämt mig än, men de lär vi märka med tiden!
Töntigt jag vet, men blir faktiskt inspirerad av mig själv när jag läser vad jag skrivit och jag hoppas att någon mer kan bli det.

Kategorierna då? Jo träning som ni kanske förstår kommer handla om träning. Framförallt min egna träning. Glädje kommer innehålla allt som är glatt och roligt. Resten kommer vara vardag. Detta mest för att lättare kunna hitta bland gammalt groll. Förstår ni? Jag tror att jag själv börjat fatta poängen nu =)

//M

Kommentarer
Postat av: Jessica - FotoBlogg

Glad att jag kan hjälpa till! :D

2011-12-12 @ 14:05:59
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback