Sämsta passet på länge!

Jag va en aning opeppad redan när vi gick hemifrån, men när vi ställde oss i busskuren och jag gjorde mina dips (dessutom utökade med 1 set) så kändes de ändå helt okej. När vi kom fram till SATS kändes de fortfarande bra, tills jag klev in i cykelsalen. Passerade instruktören som knöt skorna. Hon varken tittade upp eller sa hej, även fast jag i princip gick rakt in i henne. De tycker jag är lite ohyfsat. Här började jag tappa en liten gnutta motivation. När hon sen startade musiken tappa jag ytterligare lite då den va extrem dålig och väldigt mycket INTE peppande. Det späddes på när det va pauser mellan låtarna (på spinningpass är det inte kul!). Dessutom va passet extremt enformigt och enormt trist! Så knappt halvvägs in i passet va all motivation borta och jag lalla mest med tills slutet. Och naturligtvis va de en sån där instruktör som skiter i nedvarvning och kör en strecht på max 2 min, TILLSAMMANS! Nästan alla andra kör ca 8-10 min. Småbagateller kanske, men idag ett stort irritationsmoment!!

Summa av kardemumma, undvika hennes pass hädanefter och avsluta med ett morgonpass imornbitti kl 6.45 för att få ett fint avslut på en väldigt bra höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback