Inne i ett flyt nu?

Nja det vet jag inte. Men ska försöka hålla bloggen igång (ja, jag vet att jag har sagt de tusen gånger förr). Ska göra mitt bästa och vem vet, kanske det blir mer än två inlägg nu slutspurten av 2011 :)
Men ni får ha överseende med att inläggen kommer vara liknande varandra. Så intressant är mitt liv, skola eller gymmet. Åtminstonde en vecka till.


Dagen har till största del bestått av beskattningsplugg och en stunds träning. Tro mig, det sistnämnda är tusen resor roligare än det första. Beskattning är inte min grej, spinning däremot är det! Så idag fick det bli 55 min spinning. Va en stund tidigare på gymmet, istället för att sitta och vänta körde jag 3x10 dips (som förövrigt är min nya favvo), 3x10 knäböj och en tricepsövning.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och så smånigom förbereda för sängen!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback