Hard work pays off

Igår va de som alla andra måndagar crosstraining. Stort fokus på magen, känns hyfsat mycket idag.

Idag har jag varit på bodypump för första gången på nästan ett år. Grymt stolt över min prestation, kunde lassa på lite mer än vad jag kan minnas orkade ha sist. Känns grymt bra nu!!


Före passet. 8 kg på stången under uppvärmningen är minst 3 mer än tidigare!!

Och efter en lång höst, många pass fyllde jag mitt veckokort och belönades med en mössa. Är det någon som vågar påstå att jag matchar på vägen till gymmet? =)


Tjejen i repan tyckte jag va grym som fyllt kortet. Hon säger säkert så till alla men jag tänker låtsas tro att de enbart va till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback