God Morgon!

Sömnen har varit ganska frånvarande under natten, någon gång mellan 24-01 slumra jag till innan jag vaknade upp. Sen va de svårt att somna. Vände och vred på mig, gick upp och kollade på tv, gick och la mig igen och frös. Ögonen va så trötta så dom sved när jag blunda. Men tillslut somnade jag, kanske runt 3, så några timmar sällskapade John Blund mig.

Nu äter jag frukost och väntar på julkalendern. Känner mig som ett litet barn, men det bjuder jag på =)

Idag ska jag till skolan, näst sista lektionen innan tenta. Känns sådär faktiskt.

Ha en bra dag!


//M


Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-12-07 @ 19:47:31
Postat av: Mamma

Men det gör inget, för alla ,stora som små, kan titta på julkalendern. Det är lite av en tradition

2011-12-07 @ 19:50:10
Postat av: madde

Visst är det så, och i år är den riktigt bra =)

2011-12-12 @ 07:10:12
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback