Fredag, helg och vilodag!

Igår va de torsdag. Torsdagar betyder sista skoldagen innan helg och crosstraining! Crossen va brutalt jobbig igår. Jag tror att James som är PT och kör den här klassen bara kör den för att jävls med oss. Igår räckte det med att kolla in i salen för att förstå att de skulle göra ont i kroppen idag och vara tugnt under passet. Inte nog med det så i brist på Josefine igår fick jag köra med Janne (Janne är en man som brukar va på boxen o nu har vi setts så många gånger att vi tjabbar skit innan passen också). Hur som helst så är Janne jobbig att köra med (men ack så bra) då han är väldigt glad för att pusha på. Igår lät det väldigt mycket så här "kooooom igen, håll tempot, ööööka, kom igen nu, jobba hårdare, ta i, kämpa, håll emot" ja osv. Just då under passet när mjölksyran va uppe i max i benen hade jag mest lust och drämma en hantel i huvudet på han, men sen i efterhand känns de bra och träna med någon som verkligen trycker på för då orkar jag kämpa lite extra =)

Idag är det vilodag som ni kanske förstår från rubriken. Men bara idag. Imorn kör vi igen! Box+combat? Ja jag tror vi kör på den vinnande kombon igen!!


En helt meningslös bild egentligen, men detta är mina nya bästa vänner =)




Trevlig helg!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback