Bästa återhämtningen efter ett hårt pass


WNT female protein med hallonsmak blandat med apelsinjuice. Gotti

Och efter ett pass med James behövs det verkligen massor av återhämtning. Passet idag va lagom jobbigt, speciellt som jag va en aning opepp innan, o under uppvärmningen. Men när de va dags o ta i, då jäklar i de!! Och när James kom fram under en övning o sa "you have really great abs" så kändes de ännu lättare att kämpa hårdare genom bockar, ringar, gummiband, tjocka snöre, hopprep, armhävningar, burpes, stepbrädor, boxning, löpning med sandsäck, vikter o massa utfallssteg. Och se där, fick ni veta någorlunda vad vi gjorde. Någon som blir sugen? Torsdagar 18.30 Sats södra station så fall! Kan tala om att det är 15 stationer och 4 varv. Varv 1 o 2 är 40 sekunder/station, varv 3 o 4 är 20 sekunder/station.

Nu dusch. Eller bad. Och ladda om batterierna till imorn. Då är de pump kl 12.

Kommentarer
Postat av: Frida

Absolut kan jag höra av mig, har du samma nummer som förut ?



Ja han är söt min son men han kan även gå en på nerverna ...

Kram från grannen i baracken

2011-12-16 @ 05:50:48
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah de har jag o har jullov nu så nästan all tid i världen (ett tag iaf)

Haha men de ska väl börjas i tid? ;)

2011-12-16 @ 10:11:33
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback