Världens bästa

POJKVÄN har jag i särklass!! Igår fick jag fotmassage och ryggmassage under tiden som jag pluggade. Hur gulligt är inte de? Inte nog me de, han hade maten nästan färdig när jag kom hem från träningen och på kvällen förhörde han mig på de som morgondagen ska handla om. Just de juridik!
De finns ingen annan som är som du Mattias!! Bara så du vet de!!=)

Ett kort litet break i mitt eviga pluggande. Men imorn vid denna tiden om 3 min är de dags. Jag har alltså 24 h kvar på mig att plugga. Detta grejjar jag, så de så


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

tur du har hittat en sådan man,,, det går säkert bra på provet i morrn, tänk dig för bara

2010-10-26 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback