Utmaning!!

De blev en lagom promenad på 45 min här omkring i Årsta. Så himla skönt!! För varje steg går de lite lättare och lite raskare. Jag är stolt över mig själv och nu jäklar känner jag att jag är på gång på riktigt.

Jag har hittat en utmaning, änsålänge har jag fått med mig Sandra, Sandra och Nathalie.

Iform-loppet 2010 vågar du vara med?! Sandra Nilsson tyckte vi skulle trycka upp tröjor de står Team Sandra på och ha en bild på henne, vi får väl se hur de blir med den saken, hur som helst så kommer vi delta. Kommer du också de?!


//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

vi har faktiskt inte fått någon inbjudan till det

2010-05-06 @ 13:28:30
Postat av: madde

alla som läser min blogg är inbjudna=)

2010-05-06 @ 15:28:53
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback