Tofsar låter så, tofsigt!!

Man bara måste älska Maria Montazami. Hon är ju så härligt ärlig. "jag tycker tofsar låter så tofsigt" "jag tänker på engelska, översätter på svenska och säger de på engelska"  ploppa ur hennes mun idag=)

11 km, två rundor blev resultatet av denna dagen. Jenny gick bakom mig i backarna och skrek "BÖJ PÅ KNÄT", Sandra och Sofie gick framför och peppa som fan. Helt död i benen nu. Körde ett stenhårt pass hos sjukgymnasten idag som inte gör saken bättre. Frågan är om jag kommer kunna gå imorn?! Återstår att se!! Jag är iaf grymt stolt över mig själv, för jag är så grymt bra nu!!

Något mer som är bra är att jag nu ska återgå till arbetsrummet, slå mig ner bredvid Mattias och räkna matte än stund innan de är dags och krypa i säng.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback