Tandvärk och familjebesök

Förlåt för att de inte kommit en uppdatering med bilder från London än.. I måndagskväll strax innan provet började min visdomstand krångla. Ju längre kvällen led desto värre blev smärtan. Helt sjukt, jag har aldrig haft tandvärk innan och trodde jag skulle dö. En hemsk natt, med lite sömn och mycket ajajajjjje.
Pencilinkur, smärtlindring och corsodyl i 10 dagar framåt, ett tandläkarbesök imorgon sen hoppas jag att för evigt slippa tandvärk.

Om någon timme väntar jag besök. Inte vilket besök som helst, utan ett hjärtligt besök från pappa och Rebecka!! Alltid trevligt med besök=) Så innan helgen kommer jag nog inte lägga upp några bilder här, hoppas ni har överseende med de.


//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

hoppas ni får det trevligt när ni nu har fått trevligt besök

2010-05-19 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback