Sol, värme, vänner

Idag blev de lunch ute på balkongen, med solen i mina ögon. Så underbart härligt va de. Sandra och Sofie kom hit sen och vi bestämde oss för en promenad till Skanstull. Promenaden slutade vid Hötorget. Fantastiskt mysigt och extremt möra ben. 17000 steg idag, bra start tycker jag!!
 

                                                                  

Vi är sjukt grymt duktiga tjejer!!=)

Sofie följde med mig hem medans Sandra träffa en kompis. Vi börja spela monopol men tröttheten slog till och vi decka i soffan istället.. Tills de va dags för matlagning. Vi slängde ihop pasta och pastasås som enligt mig blev tokigt god, mums!! Lite planering inför helgen hann vi med och mycket fnitter. Mysig dag helt enkelt..


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback