Slint i skallen?

Jag börjar undra de. De blev inte bara spinning igår utan även ett core-pass. Mattias boka in mig och Sofie på de direkt efter spinningen. Känns i magen idag men gud så underbart skönt de va och jag har aldrig varit mer pepp på att verkligen börja träna. Jag vill nuuuu nuuu nuuuu. Ska bara se hur jag ska finansiera SATS-träning, de må vara dyrt men han jobbar där, klart jag ska träna där då så jag får lite sällskap=) Och så ska såklart lilla Sofie också börja träna, vi kommer va grymt tränande snart!!
Denna dagen vaknade jag glad, något trött men gav mig ut på en morgonpromenad i 45 minuter i solen. Svetten rann, idag speeda jag upp tempot och gick fort. Tills sista backen innan jag va hemma, då kom träningsvärken i magen efter gårdagen imorgon. Men skönt va de och jag är DUKTIG!!

Idag blir de promenad med Sofie och umgåsning med Caroline, på tiden att vi ses längesen sist!!=)

Ha en bra dag och njut ordentligt i solen (ni som har) de ska jag göra!!


//M



Avslutar med en bild från London, han inspirerar mig till träning!!

Kommentarer
Postat av: mamma

du är jätteduktig, fortsätt så, men gör det rätt så det inte blir förmycket så du tröttnad sen

2010-05-28 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback