Nej men titta, är de inte solen som tittat fram?

Jo minsann, klarblå himmel, sol och vindstilla.. Är de inte för härligt?! Solen är efterlängtad, och varmt välkommen. Jag jublar för idag slipper jag ta på mig vinterjacka som jag fått göra de senaste dagen. Ganska illa att behöva ha vinterjacka i Maj. Men är de kallt så är de kallt minsann!!

Idag står tvättning överst på min att göra lista!! Tjohoo, verkligen tjohoo!!
Matte ska de också räknas en del, ganska mycke är planen. Fram till 14.50 iaf, då ska jag möta Jenny och Kira i Årsteberg och i vanlig ordning bege mig ut på vår dagliga promenad! Kan inte riktigt bestämma mig om jag ser fram emot de eller inte, benen och rumpan är långt ifrån smärtfri idag efter gårdagen. Och jag börjar fasa för hur de kommer kännas efter morgondagens spinningpass. Får nog se till och ha packningen klar innan, för de finns risk för att jag kommer bokstavligt talat vara DÖD!! Cykling är inte min starka sida, så jag ser detta som en stooor utmaning!! Längst bak ska jag iaf sitta så jag kan cykla i min takt, lär dessutom behöva ha me mig litervis med vatten, hahaha.

Oj va tvätten skriker på mig nu..


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad du är flitig med dina promenader, ger det nåt resultat på vågen ?

Spinning har jag alltid velat prova, men saken är den att jag har alldeles för stor bak, tänk om jag suttit där o alla bakom mig hade bara sett en stor r....haha så när jag fått en liten bak, då kanske jag ska prova - det kommer aldrig att hända !



Lycka till iallafall ! Kram

2010-05-11 @ 14:23:48
Postat av: Madde

ja jennie, lite har de gett. MINUS 2 kg första veckan (nästan 3:)

hahaha dom kommer få höra mig flåsa mig igenom hela passet, de kan inte va mindre värre än att ha en stor r;)



kram

2010-05-11 @ 18:01:29
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback