Med blandade känslor..

Klev jag in på Akelius kontor i Brandbergen för och lämna nycklarna till min gamla lägenhet. Min gula lilla barack, min första egna lägenhet. Jag och baracken har varit med om mycket, och jag hoppas nästa person tar han om lilla baracken tills den ska rivas!!=)
Men de kändes grymt bra ändå och lämna nycklarna, jag trivs otroligt bra i Årsta och jag älskar sambolivet med Mattias!! Everything is just great!!

Jag provade på zumban imorse, ojojoj va jobbigt de va, svetten rann när jag va klar, och ikväll ska jag och Sofie hälsa på Sats i Älvsjö och spinna med Mattias. Om vi får och han vill, vill säga=)


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad är det där zumba ? Jag har hört många som gör det, men har aldrig blivit färdig att kolla vad det är, låter ju intressant när man blir svettig - det skulle jag behöva bli....fy vilken dålig kondis jag har, klippte gräset i eftermiddag o jag kunde till slut inte se nåt för svettan rann ner i ögonen -illa säger jag.

2010-05-26 @ 15:44:17
Postat av: Madde

zumba är rytmisk dansträning kan man väl säga, lite som aerobics men mer dans=) haha då är vi 2 med dålig kondis:P

2010-05-27 @ 10:32:37
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback