Kom igång!!

Nu ska kilona rasa och konditionen ska bli bättre. Har gått upp alldeles för mycket och vill innan de är för jobbigt göra något åt de. Maten kommer förändras, inget onyttigt och mycket vatten istället för läsk, saft, juice.
De blir heller ingen buss till Gullmars utan promenad. Längre promenader varje dag och så ska jag hitta något annat jag kan träna.
Jag har införskaffat mig 2 nya vänner som ska hjälpa mig med detta.
 

                                                          
                                                               
Mina nya fina skor, som utan tvekan är de skönaste jag nånsin haft på mina fötter.


                                                                   
                                                                    
Stegräknaren som jag fick av Mattias igår, förhoppningsvis ska den sporra lite extra=)



Nu är de hårda bullar som gäller, för detta är inte i längden speciellt hållbart!! Så alla bloggläsare, gör mig en tjänst och peppa mig. Peppa när de går bra och peppa ännu mer när jag inte har lust och egentligen orkar. Skäll på mig tills jag på riktigt tagit tag i mig själv, jag behöver nog lite extra hjälp med de!!

Lite sent för beach 2010, så jag satsar på beach 2011 istället=)


//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

121 dagar kvar, ska vi se om vi båda har kommit i bättre form tills dess? ett mål?

2010-05-04 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback