Gagaohlaohlalala

Idag är de lördag. Lördagen den 8 Maj 2010. Vilket betyder att vi (jag, Mattias, Sandra, Sofie) ska gå och titta på Lady Gaga i Globen. De ska tydligen vara helt magiskt så jag ser fram emot de. Dock tycker jag inte hon är speciellt bra men de är väl uplevelsen? De här är iaf min favoritlåt om jag ska välja en:
Bad Romance. Vilken är din favorit?!

Nu ska jag snart snöra på skorna, gå till Gullmarsplan, ta bussen till Brandis, hem och visa lägenheten för 2 st, tillbaka till Gullmars, långpromenad, powernappa, duscha, PEPPA!! Min lördag i stora drag.

Vad ska alla läsare göra idag?


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Min lördag ser ut att bli på soffan...

Var på fest igår med mina roliga arbetskamrater, vi bowlade, åt pizza drack jägermaister (eller hur det stavas) å så drack jag öl, grogg...ja du fårstår kanske varför det blir soffan för min del. Börjar nog bli för gammal för såna äventyr



Hoppas ni får en rolig kväll med Lady Gaga



kram

2010-05-08 @ 10:51:33
Postat av: Torgny

lördag em Malin tittat på v75 och jag sover et par timmar på soffan, ha en trevlig kväll på globen, drick inte för mycket och uppför dig. KRAMAR

2010-05-08 @ 15:12:23
Postat av: lillasyster Julia

min lördag först tråkig kurs för Rebecka ska kunna övningsköra, sen tittar mamma på hästar på tv:n och pappa sover,så jag får titta på tv på mitt rum och leka själv ingen rolig lördag men i går var jag på disco och det var roligt I love you

2010-05-08 @ 15:15:08
Postat av: Madde

naaaew stackars dig julia, vilka tråkmånsar dom är!!

fick du dansa med någon pudding igår?

Torgny: nää jag uppför mig alltid, med undantag 20årsdagen!!=)

jennie: åh va kul, gick de bra? haha du som är så ung o fräsch ska väl klara de utan problem;)

2010-05-08 @ 16:23:21
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: jennie

Ung o fräsch, det kan ju diskuteras, haha. Jo det gick väl bra med bowlingen, förutom att jag tappade klotet bakåt istället för framåt, men mina arbetskompisar fick sig ett gott skratt.....

2010-05-09 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback