Full ungdom till min lägenhet sökes

För tydligen är de olämpligt att bo där med ett barn för de bara bor fulla ungdommar där. Men borde de inte va upp till föräldrarna att avgöra om de är lämpligt eller inte. Visst kanske inte är mitt problem eller något jag behöver bekymra mig för. Men va fasiken lägenheten står tom och har gjort den senaste tiden, många behöver ett boende. Vad är problemet?! Grr, irriterande som bara den!!
Telefonkö till Akelius i en lång bra stund fick mig att tröttna så jag skicka ett mail till dom istället och hoppas på bättre samarbete nu.

Idag fyller Sanna och Sofia år, grattis till er!!=)
Idag är de 3 dagar till vår lördag kommer, en lördag som kommer bli awesome!!=)
Idag är de 8 dagar tills vi åker till London, lovely!!=)

Många roliga skojigheter framför mina fötter nu.. Först ska jag ta itu med denna dagen, matten, promenad sen matlagning..


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback