Fredag och inget vettigt just nu

Bara för jag inte hade något vettigare för mig denna morgonen bestämde jag mig att svara på dessa frågor som jag hitta i en blogg jag läser med jämna mellanrum

Första bästa vän: Sara Ernstedt
Första bilen: min lilla leksaks-bil pimpad med leksand stars-dekaler
Första förälskelsen: Cebastian
Första husdjuret: Vovve
Första jobbet: Harry Nilssons sågverk (sommarjobb)
Första köpta skivan: oj hmm spice girls kanske
Första piercing: Öronen
Första semester på egen hand: Stockholm 2008
Första riktiga kärleken: Mattias <3
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärd: Förra veckan när vi flyttstädade
Senaste film: Bröllopsfotografen
Senaste ringda samtal: Mormor
Senaste bubbelbadet: hmm någon månad sen?
Senaste kyss: imorse innan Mattias stack till jobbet=)
Senaste gången du grät: igårkväll
Senaste måltiden: frukost, annars lasagne igårkväll

Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Har du blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Har du fastnat med blicken i någons urringning? Ja
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Har du sagt att du älskar någon utan att menar det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Har du busringt någon gång? Ja

Sex saker du gjort idag?
facebook, bloggat, ätit frukost, bäddat sängen, pussats med mattias, borstat tänderna
Fem favoritsaker utan rangordning:
Mattias, mobilen, datorn, stegräknaren, psp2

Fyra personer du kan berätta allt för: Sandra, Mattias, mamma, Linus

Tre val:
Rött eller blått? Rött
Chips eller Choklad? Chips
Sommar eller vinter? Sommar

Två saker att göra innan du dör?
Hoppa bungyjump, gifta mig

En sak du ångrar? Att jag slutade träna

Slut på frågor, och föra över de till någon annan!!=)

Jag utmanar den som känner sig redo för den=)


//M

Kommentarer
Postat av: mattias

Då är det väl snart dags för ett nytt bubbelbad :)

2010-05-07 @ 11:58:04
Postat av: Madde

ja de är väl de, kanske unnar mig ett nu i em:)

2010-05-07 @ 15:02:10
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback