Denna dagen

Gomorron på er alla läsare!!

Solen strålar som aldrig förr, klarblå himmel dock lite kyligt än. Underbar morgon som inte ska slösas bort. Så fort min uppdatering är uppdaterad ska jag hoppa ur sängen, äta en banan, på med kläderna och snöra skorna och sedan ut på min morgonpromenad!! Hur långt de blir vet jag inte än, inget mer än att jag inte kommer gå längre än att jag hinner hem till 10.25 då världens i särklass sämsta tv-serie börjar. Den är så dålig att de nästan är pinsamt, men ändå tittar jag, jag och Nathalie har vilda diskussioner och spekulerar kring programmet under tidens gång. Har vi för mycket fritid eller vad? Hahaha.

Resten av dagen eller åtminstonde eftermiddagen kommer jag spendera med Nathalie, Denise och Cindy. De blir långpromenad i solen och sedan kladdkake-bak. Jag ska lära henne hur man gör de. Nu ska mästerbagar´n fram. Mattias har dock förbjudit mig att ta hem något som han inte ska äta massa kakor och strunt. Ibland i vissa lägen är de skönt att man inte tycker om tårta, kakor, glass och choklad. Äter inte så mycket godis heller för den delen, när jag tänker efter. Nu är de nyttig mat, motion, frukt och vatten som gäller!

Idag hade jag tänkt ta mig an en stor utmaning. Jag hade verkligen bestämt mig för att göra de för och testa mina gränser.

Tjejmilen 2010 den ideén hade jag. Tills jag upptäcker att tjejmilen i år är den 5 september, just då vi är på Cypern!!=/ Typiskt när jag för en gång skull skulle kunna tänka mig att göra de. Får väl hitta något annat likvärdigt istället.

Nu ska jag bege mig ut, känner mig redo och taggad för de!!

På återseende.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback