Back in buissness

Hemma från en trevlig, mysig helg i Skärgården med Mattias och ett gäng vänner till han. Mer uppdatering kommer under morgondagen och bilder kommer så fort vi fått bilder.

Alldeles strax ska jag hoppa i säng. Men först ska jag HISSA och DISSA, inget jag brukar göra och förmodligen inget jag kommer göra som vana. Kanske om de skulle uppskattas av mina läsare.'

M´s dissning:
Årets första myggbett. Gillar inte myggor, och nu är dom minsann återupplivade igen efter en lång vinterdvala

M´s hissning:
TREVLIGA busschafförer. Busschafförer som kan skoja med sina åkare. En sån råkade vi ut för idag på väg hem från Gullmars. Bara måste dela med mig av de!!=)

"Ja välkomna ombord på denna bussen som ska ta oss till Årstaberg via Årsta Torg. Vädert ute är nu soligt, lätt molnighet och ca 17 grader. Vi beräknas ankomma till Årstaberg ca 17.14 lokal tid. hoppas ni får en trevlig resa!Welcome omboard on this bus toÅrstaberg. to hear this information in English please contact crew. Have a nice trip"

Klockrent och så jäkla bra. Skönare busschaför får man leta efter, fler sånna tack!! Glad busschafför=glada åkare!!=)


Slutet av Bridget Jones dagbok nu. Så romantiskt och pluttigt!=) Efter de blir de nog sängen, utslagen efter en skärgårdshelg.
Tack Hanna, Ante, Mattias, Anna, Camilla, Anders, Pelle, Karin, Ebba och Kaspian!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback