04,15

Då ringer klockan. Dags och stiga upp. Tjoho. Väskan är färdigpackad, kläderna för resan framlagda. Disken är diskad, lägenheten är städad, blommorna vattnade, fönster och balkongdörrar stängda, spisen av, kylskåpet stängt, passet framlagt, sladdar utdragna. Tror nog vi är redo för avresa imornbitti!!

5.30 kommer taxin och plockar upp oss för färd till t-centralen där arlanda express väntar. Jag är nervös, resfeber, gillar INTE och flyga. No big fan of airplanes. Så ni som sitter bredvid mig, va beredda på blåa händer vid avstigning, för de kan hända att jag, bara lite grann av en olyckshändelse klämmer lite händer, men bli inte arga då för jag menar inget illa med de;)

Nu ska jag sova, så jag är pigg imorn.. Om jag nu kan sova, skittrött och nervös. Ingen bra kombination!!

Hoppas alla läsare får en bra Kristi Himmelfärds helg med lite extra ledighet.


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback