Torsdag 18/3

Idag åker Mattias till Istanbul me jobbet.. Lyxigt jobb!! Som tur är kommer han hem igen på måndag=) Ja jag vet är lite känslig o tycker de är lite smått jobbigt att han ska iväg, eller de jobbigaste är nog att han ska till ett annat land vilket gör att vi inte kan snacka i telefon lika mycke. Fast jag kommer ha fullt upp me annat så tiden lär springa iväg. Idag ska jag jobba 14-23, prova på personlig assistent. Imorn blir de storstädning, sjukgymnastik och handling. På lörda är de party här=) På sönda ska jag hem o terra Sandra o Rasmus=) På månda får jag reda på matteprovet o Mattias kommer hem, tjohoooo=)

I måndags fira vi 6 mån som alla vet. Jag fick en resa till London av min finaste sambo. Tack Mattias. 13 maj åker vi över helgen, ser mycke fram emot de <3

Igår damp de även ner ett fint blått kuvert i brevlådan. Ett kuvert som va adresserat till oss båda=) Öppna de och de va en inbjudan till ett bröllop i sommar:D wiiiie tjohooo har aldrig blivit bjuden på bröllop förr. bara fått följa me som barn, så de känns extra kul=)

Den 6e juni ska jag börja ge blod också, dags o göra ën god insats för samhället!!


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej Madde !



Vilken fin present du fick av Mathias. Pelle o jag firar 10 år den 1 april, undrar vad jag får av honom och framförallt om han kommer ihåg det, återstår att se....



Hoppas du trivs med ditt jobb, vad är det för ålder på den du ska vara hos ?



Bröllop, kul, det var längesen man var på bröllop, nästa blir kanske ditt....



kram kram

2010-03-18 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback