Tillbaka i Sthlm

Så då va helgen över, helgen som spenderades me min fina sambo uppe i hans barndomsby i Norrland.
6.00 i lördags morse packa vi ut oss i bilen för att bege oss upp mot dom Norrländska skogarna. Vädret va sjukt fint hela dagen. Solen lyste o jag va så förväntansfull.. Norrland är ju ändå norrland ett helt land från skåne, haha. Mattias körde till Hudiksvall sen bytte vi så jag me fick köra lite=)
Kom upp till Kramfors vid lunchtid, checka in på hotellet o gick över o käka lunch. Ut på "stan" o kolla läget. Massor av små söta klädes/prylaffärer=) ganska mysigt. Sen va de ju festival där så mitt på torget va ett stort indiantält som man kunde gå in i. Lite småfräckt. Vi mötte upp Mattias pappa o gick o titta på snöscooter-show. De enda som kom ur mig då va WOW, WOW., WOW!! Helt imponerad fortfarande. När de va slut skulle jag fått åka snöscooter men dom försvann:( Packa istället in oss i bilen o körde runt o titta i byggden runt omkring. väldigt mysigt. Upp bland höga kusten, wow säger jag igen. Sjukt fint!!

Tillbaka till hotellet, duscha klä på sig sen hem till Bengt som bjöd på midda. Trevlig kväll som avslutades i indiantälten för en öl o dans. Tänkte vi. 30 min efter bandet skulle börjat gick vi hem o bädda ner oss i stället. Somna på 3 röda efter en lång dag

Sönda morron börjades med vasalopps-start innan lyxig hotellfrukost. Jag älskar hotellfrukostar när man kan äta hur mycke man vill!!:P
Upp o packa ihop oss, på me termobyxor o ut o titta på bygden, gamla skolan o huset han bodde i.. fick tom se en riktig skidbacke.. Linus messa o sa att jag lät som ett litet barn som aldrig upplevt vintern. känns lite så me faktiskt:P hahah

begav oss hemåt igen, stanna vid höga kusten bron där pappa Bengt bjöd på lunch. Fin utsikt o god mat, kan knappt bli bättre=)

Första stoppet hem blev i Sundsvall o Ikea, passa på när man har bil=) sen sussa jag sött en stund i bilen innan vi bytte. O efter en lång bilresa va vi äntligen hemma=)

Borta bra men hemma bäst? OOOh ja!! Har iaf haft en trevlig mysig helg med den killen jag älskar mest!! Tack


Bilder kommer sen


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Låter ju som ni hade en mysig helg. Ska bli skoj att se lite bilder...



Kram

2010-03-09 @ 12:15:36
Postat av: jennie

Fina bilder du lagt in ??

2010-03-14 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback