Till min förmodligen trognaste läsare

Jennie, förlåt för den dåliga uppdateringen, tiden har runnit iväg denna veckan. Har haft fullt upp med jobbsök, städning, facket/akassa-samtal/bråk, provjobbande, sjukgymnastik, matteplugg o en Svärmor på besök. Tiden har gått i 320km/h denna veckan.. Tyvär kommer de inga bilder idag heller, men imorn looooovar jag, lovar med STORA BOKSTÄVER!! Mellan varven av matteplugg ska jag lägga upp dom bilder jag har!! =) =) 

 Har som sagt inte hunnit med o blogga denna veckan, har väl inte haft någon särskild lust heller.. Snabb update:
Månda: Sjukgymnastik, Matteplugg
Tisda: Lunchäventyr med Maria, 7,5 h på akuten (kolla upp de onda knät)
Onsda: Städa, shoppa blommor hos Sandra, Mattias mamma Christina kom
Torsda: VC i BB, hämta hyreskontrakt för en uppsägning
Freda: Jobba 12-18.30 på Odenplan
Lörda: Tvätta, matteplugg, Midda på Sogni, Alice i Underlandet
Sönda: HTH kolla kök, kolla runt i butikerna på Länna outlet, hem flyttpacka, packa bilen, storhandling på City Gross, hem lasta av bilen, midda på greken i Årsta. Matteplugg, matteplugg, MATTEPLUGG!!

Veckan som kommer:
Månda: RÅplugga Matte inför matteprovet på kvällen, sjukgymnastik, lägga upp Norrlandsbilder
Tisda: Jobba 12-20
Onsda: Jobba 12-20
Torsda: Jobba 12-20, Älskling åker till Turkiet=(=(=(=(
Freda: Handla, städa
Lörda: PAAARTY, utgång
Sönda: Bara va o längta till Måndan=)


Hoppa ner i sängen nu o ladda för matteplugg imorn


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Va kul att jag är bland dina trognaste läsare, hoppas du inte tog illa upp med bilderna, för jag skojade bara, ibland har man bara inte tid, fullt upp alltid. Kul att du jobbar, är det nåt längre vik eller fast ?



Kram

2010-03-15 @ 09:11:46
Postat av: Madde

haha nää jag vet att de inte va illa menat, jag behöver en spark i baken tror jag;) just nu provjobbar jag bara så får vi se hur de går...



kram

2010-03-15 @ 09:58:17
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback