Stor Dag!!

Klockan är 10.30 i skrivande stund och jag har redan hunnit få massa gjort=)
5.30 upp och gick på en halvtimmes lång promenad tillsammans med mysigt fågelkvitter. En trött yrvaken pojkvän va inte så pigg på promenad så han sov vidare och sussa sött tills jag kom hem igen. Ska försöka me en morgonpromenad varje dag, även om de inte va så långt så va de tillräckligt. Alldeles lagom, jisses va skönt de va!!
Frukost o kaffe ihop med ordspelet o en lagom trött pojkvän innan de bar av iväg igen.
Hem till Brandis o sa upp min lägenhet. Så nu är de officiellt, vi har blivit sambos o jag har aldrig varit lyckligare eller mått bättre!!=) Känns kanonbra och jag ser fram emot att få adressändra hit så de känns lite mer verkligt!!
Har även lagt ut en del av mina möbler för försäljning, hoppas på att bli av me de snart=)
Idag är de strålande sol igen, jag tror jag ska bege mig ut på stan o njuta lite extra idag. Har plockat fram mina fina vår-converse, leggings, klänning o solglasögon!! Älska våren!!=)


//M


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej



Grattis till dig ert samboliv, hoppas ni kommer att

trivas ihopa.



kram jennie & pelle

2010-03-24 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback