Slutbesiktning av knä..

Idag träffa jag min sjukgymnast för sista gången.. Känns lite sorgligt faktiskt.. Borde kanske skicka en liten påskblomma till henne o tacka för all hjälp=) Ajaja men iaf så gick de bra. Har full rörlighet i knät igen, tom bättre än de vänstra=) Känns ganska så skönt. Däremot är jag långt ifrån färdig rehabiliterad så jag ska hitta en sjukgymnast som har öppet kvällstid som kan föja upp mig.. Mest kolla så jag så småningom kan börja springa. O att någon ser när jag hoppar o då springer för att se hur mycke knät klarar av.. Hur som helst har de gått som de ska, vilket känns kanon=)
Efter de åkte vi till Länna o kolla kök.. Nu så ska Mattias bara välja vilket han vill ha.. Ser fram emot att bygga kök ihop me Mattias sen=)

Ikväll har jag blivit attackerad av ett grytlock, ett grytlock i glas. Rätt på foten.. Gissa om de blödde mycke.. Oj oj, tror de sitter en glasbit kvar fast jag grävt runt o tittat noga.. Usch usch, får kolla vidare sen..

Nu ser jag på arga snickaren, vilka otacksamma människor han hjälper!! Hoppas de blir paus snart så jag kan ta tag i städningen o packningen inför vår skåneresa.. Sen efter de blir de promenad med Jenny o Kira, precis som igår=)


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback