Norrland nästa

Om 22 min påbörjas vår första av många resor. Egentligen vet jag inte om man kan kalla de för resa, men vi ska iaf köra upp till Kramfors o hälsa på Mattias pappa, bara ta de lugnt o skönt idag sen åka hem imorn. Vi har hyrt en söt liten bil till vår lilla mini-pyttelilla resa. Äntligen köra bil, läääääängtar!!
Något mer jag längtar till är sensommarn när vi ska åka till varmare breddgrader,  Cypern. Värme, sol, bad och äventyr säger jag bara. I nuläget är de ca 7 mån kvar, 7 långa mån kvar!! Men den som längtar efter nåt gott längtar aldrig för länge, eller?

Jag tackar för mig för denna gången, nu ska jag hoppa ut i bilen o inta sovställning tror jag.. Mattias envisas me o köra. Suck!! =)


Ha en trevlig lördag alla, återkommer med bilder på förmodligen måndag!!


//M

Kommentarer
Postat av: lillasyster Julia

Vart ska ni på semester? vi ska åka med fritidsresor om 6 mån.

2010-03-06 @ 09:59:03
Postat av: mamma

synd ni inte ska åka om 6 mån, då kunde vi kanske rest tillsammans ,,,,,,

2010-03-06 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback