Hjälp efterlyses!!

http://bikini.nelly.com/img/user/front_qrZy4pHqRcZk0mP91vjH3ZFwbVqbrU6V0UK1.jpg"
Min designade bikini på NELLY.COM"
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=qrZy4pHqRcZk0mP91vjH3ZFwbVqbrU6V0UK1#bikiniGallery" Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här




Alla söta bloggföljare, jag vet att de är en hel del mellan varven. Kan ni inte vara så söta o rösta på min fina bikini jag nyss har designat!! De hade varit väldans trevligt, o bäst av allt, de tar inte så lång tid att rösta. Bara ett par klick, fiffigt va? Om ni hjälper mig me detta lovar jag att blogga om precis va ni vill och önskar!! Capish?! Bra o tack ska ni ha=)


Idag tvättar jag.. förmodligen bara 1 maskin för den andra är gammal och vill inte lyda mig, buhuuu.. Skulle börjat kl 7 men vakna inte förrens 8.20, tur vi bara hade 2 jeans o 3 handdukar kvar o tvätta!! Mattias va så duktig så o tvätta resten i söndas. Sen senare idag ska jag iväg på ett litet miniäventyr o i em blir de om jag vaknat till lite mer en långpromenad med Sandra!! Samma promenad blir de nog som den jag o Amanda va ute på igår med Cicca.. Lagom långt, lagom ansträngande, precis lagom helt enkelt.
För övrigt kommer detta bli en toppenvecka.
På torsda beger vi oss hem mot skåne igen och kommer börja vår påsk där hemma genom att titta på Julia som ska spela fotbollscup hela dagen i skolan.
På freda blir de kanske en snabb guidning i våra lilla by för att sedan på kvällen åka hem till ELinus i Vä och bli bjudna på midda i deras "nya" lägenhet. Martin kommer också komma.. O kanske Emelie o Stoffe. Kanske Tina o Johan. Vet inte, bara hoppas. Kommer iaf hur som helst bli förbaskat trevligt o gud som jag ser fram emot de. Sen såklart blir de en sväng till biljard o banken. Är ju nästan liksom ett måste när man kommer hem. Måste ju också visa Mattias va de är jag brukar prata om. Hahaha.
På lörda tänkte jag visa Mattias runt i nästa lilla håla, knislinge. Ev sticker vi ut till hans familj´s hus i Ignaberga innan de blir påsk-släktmidda hemma hos mamma. Vet inte om ryktet stämmer men tydligen blir vi några stycken=)
På sönda är de dags för påsk-släktmidda nr 2, denna gången i Hanaskog hos farmor o farfar med kusiner o hela köret. Jag har fått välja mat som ska serveras, mums blir de. Och så blir de efterrätt alá Madde sen, ni vet den där som alla bara älskar!!=)
Sen är de månda igen och dags för hemfärd.. Ja så snabbt går ett par dagar.. Vill inte ens nämna allt vi ska hinna me där emellan också, puuuh nä nöjer mig så här för nu!!


Ha en bra dag och glöm inte o rösta!!!

//M

Kommentarer
Postat av: Emelie :p

Jag ska dömma Julias matcher på torsdag! :D

2010-03-30 @ 16:10:54
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/
Postat av: Madde

jasså, då ses vi då=)

2010-03-30 @ 16:12:33
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: mamma

jag har faktiskt också fått välja mat till lördag, ännu mera mums !!!!

2010-03-30 @ 21:10:08
Postat av: evelina

Bara om du rösta på min ;)

2010-03-31 @ 13:52:32
Postat av: Madde

I will=)

2010-03-31 @ 17:36:20
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback