Helt slut

I både kroppen o huvudet.. Äntligen är jag nere i varv efter en känslofylld kväll.. Tårarna har bara sprutat o jag har legat nerbäddad som ett litet barn i soffan.. Min lunch/midda bestod av ett choklad. Har inte kunnat äta mer. Mycke nervositet o prestationsångest över att jobba ensam. Massa nya intryck och massor av saker att memorera o lägga på minnet. Inte de lättaste o göra när man är ensam. Dessutom har jag nåt så vansinnigt ont i varje del av kroppen, magont o ensam. Kändes konstigt att komma hem till en tyst tom mörk lägenhet utan en pojkvän som överröser en me pussar o kärlek. Fick sms att han va framme o incheckad på hotellet=) Så nu kan jag sova tryggt.

Jobbet gick iaf bra. De va annorlunda.. Fick massa beröm på kvällskvisten så de känns bra.. Hoppas på att få fler tider o jobba där, de gjorde nog han me lät de som!!

Nu är snart filmen på tv slut.. ska krypa ner i sängen o passa på o bre ut mig..


Sov så gott


//M

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gråt inte hjärtat, ses snart igen. Puss

2010-03-19 @ 01:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback