Ett litet vitt paket med röda snören!!

Kom till mig idag på posten. Eller riktigt vitt va de inte utan grönt. De hade heller inga röda snören men fint ändå. Slet upp de fortare än fortast, i mitt lilla paket hitta jag ett gulligt diadem med en rosett på o lite pärlor. Fanns även 2 ljusgröna pennor, en de stod Madeleine på o en Mattias-penna. I mitt gröna paket hitta jag även en lapp:
"Hej Madde o Mattias. Här kommer något från mig. Vi ses till påsk. PS: jag tränar för fullt! Puss o kram Julia"
Så sött o så gulligt=) Tack till världens sötaste bästaste lilla lillasyster Julia för de fina paketet, både blev jätteglada!!=)
Kan tala om att de där diademet, har Julia ett likadant av. Så till påsk kan vi matcha varandra!!
Ibland är de inte de stora utan de lilla som gör en tårögd o överlycklig, och i slutändan är de ju tanken som räknas!!=)

Imorn kommer min kusin upp. Lite otur att de är just denna helgen när vi ska iväg.. Hinner iaf ses en sväng imorn, ska möta upp henne på centralen, sen blir de en tur ut till brandis sen Sushi-mys. Mums!!

Nu ska jag hoppa i säng o fylla i en Du&Jag-bok med Mattias som han fick i alla <3 present!!


Natti

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback