Bilder

Pausar i matte-pluggandet så jag kan lägga upp bilderna=) blir ni glada nu? hihi
  
              Mattias skrapar rutorna innan avfärd            Mysig morgonbild=)                 Bilder tagna från bilen

 

           Bild tagen från hotellet i Kramfors               Fram till Hudiksvall körde Mattias sen fick jag ta över                Indiantältet där de va fest på kvällen

        Folk körde spark som tokar, o låste dom me cykellås, såg jättesött ut=)           Utanför Bengts lägenhet                Dålig bild, men dom hade lagt marshaller i snön på marken genom hela byn. Jättefint


        Utanför Mattias gamla skola                gamla skolhuset                     Kramfors svar på Gävles bock:P

 

Fler bilder kommer senare=)

 

 

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu blev jag nöjd, haha det var bra bilder.

2010-03-15 @ 14:08:53
Postat av: lillasyster julia

can we have that picture of you and Mattias.That was beautiful:)see you soon:)

2010-03-15 @ 19:30:20
Postat av: Madde

Yes of course you can=) I will send it to you at MSN. See you soon

2010-03-15 @ 20:27:42
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Sofia

Roligt att se bilder på min gamla skola! Jag gick mellanstadiet i den där vit/gröna byggnaden vid Kramforsskolan. De två fönstren längst ner till vänster var vårt klassrum :)

2010-03-15 @ 20:43:32
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/
Postat av: Madde

Jasså=) snart kommer de bilder på ert hus också=)

2010-03-15 @ 22:09:35
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: mamma

jag vill inte ha bilden på msn, jag vill ha den i verkligheten, vill du vara snäll och ta med kameran när ni kommer till påsk?

2010-03-16 @ 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback