Ännu en helg över...

De är helt galet va tiden går fort, ännu en helg till ända. Har varit en mycke bra helg trots jag varit ensam.
I fredas träffa jag Sandra på centralen innan hon skulle hem till vingåker för att provjobba. Sen åkte jag raka vägen hem o byggde mig ett hemma spa. Ansiktsmask, bad me bubblor, en cider, massa tända ljus o en bra bok. Mysigt värre.
Igår hade vi tjejparty med lite ostbricka o chokladmousse. Jätte trevligt trots många avbokningar in i sista stund, tack till er som kom=)
Idag kom Caroline hit o tyckte vi skulle leka frisör. Visst ställer man upp.. Så för första gången i mitt liv har jag färgat nå¨gons hår, o gud så bra de blev=)
Snart så ska jag åka iväg o jobba till 24.. eller tills han somnar. Skönt o ha nåt o göra. Och imorn, äntligen så kommer Mattias hem!!!!!=) wiiiiie


Dags o göra sig iordning...


//M

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för hjälpen :)

2010-03-21 @ 18:21:59
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: mamma

då kanske du kan färga mitt hår när ninkommer hem till påsk, hoppas det gått bra att jobba, nu ska jag lägga mig sov gott älskar dig

2010-03-21 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback